خبرهای ویژه

rahbari
» زنان شهیده در سطح بین الملل » شهیده اسماء حسین

تاریخ انتشار : 1398/08/18 - 20:25

 کد خبر: 14456
 2107 بازدید

شهیده اسماء حسین

شهیده «اسماء حسین» (۵۰ ساله) در جریان ممانعت نیروهای امنیتی آل خلیفه از بازداشت فرزندش جان خود را از دست داد و به شهادت رسید.

شهیده «اسماء حسین» (۵۰ ساله)  در جریان ممانعت نیروهای امنیتی آل خلیفه از بازداشت فرزندش جان خود را از دست داد و به شهادت رسید.
معارضان بحرینی شرکت کننده در مراسم تشییع این شهیده بحرینی با سردادن شعارهایی خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه شده و تاکید کردند، راهی برای گفت‌وگو و مذاکره با نظام باقی نمانده و تنها گزینه مردم بحرین ادامه انقلاب تا براندازی آن است. بسیاری از مناطق نزدیک به روستای «جد الحاج»، محل سکونت این شهیده شاهد انتشار گسترده نیروهای امنیتی است تا مانع از شرکت اهالی این مناطق در مراسم تشییع پیکر وی شوند.

 

 از سوی دیگر جمعیت الوفاق در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت این شهروند بحرینی تاکید کرد که این شهروند بحرینی درپی حمله و یورش نیروهای امنیتی آل خلیفه در اولین ساعات بامداد و ایجاد رعب و وحشت در میان اعضای این خانه موجب شهادت وی شدند. نیروهای امنیتی بحرین ساعت ۲ بامداد سه‌شنبه با یورش به منزل اسماء حسین موجب ایجاد رعب و وحشت در اهالی خانه شدند که در خواب به سر می‌بردند. نحوه تعامل نیروهای امنیتی و مسلح بحرین نشان دهنده رفتار یک دولتی نیست که هدف آن حمایت از شهروندان خود و تامین جانی آنها باشد.

منبع : فارس


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : زنان شهیده در سطح بین الملل
ارسال دیدگاه