خبرهای ویژه

rahbari
» اخبار » به مناسبت میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز

تاریخ انتشار : 1398/01/21 - 18:43

 کد خبر: 13455
 519 بازدید

به مناسبت میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز

امام خامنه‌ای: «در کلمات ائمه، روی دو جمله راجع به حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام تأکید شده است: یکی بصیرت، یکی وفا.»

 امام خامنه ای : استمرار روحیه حیات، نشاط، پیشرفت و تکامل در جانبازان عزیز موجب خوشوقتی است. شما برادران عزیز برای خیلی از جوانها در داخل و خارج کشور الگو هستید. تلاش شما برادران جهت رسیدن به مدارج عالی علمی، فراگیری و حفظ قرآن، به دست آوردن پیروزیهای ورزشی و زحمت برای مسائل اجتماعی، فرهنگی و هنری، در عین گرفتاریهای جسمانی که دارید، شایسته تقدیر است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی موفقیتهای جانبازان را از نعمتهای الهی برشمردند و فرمودند: بدون کمک پروردگار این موفقیتها ممکن نبود. خیلی ها هستند که به بهانه گرفتاری های کوچک جسمانی، بلکه حتی بدون این گونه گرفتاریها، عوارض، تنبلی ها و لحظه‌‌بینی ها ، آنها را از به کارگیری نعمتهای مستمر الهی باز می‌‌دارد.
در مراحل مختلف پیشرفت از خدا افزایش بخواهید. به هیچ حدی قانع نشوید راه تکامل انسانی بن بست و محدود نیست. هر چه پیشرفت کرده باشید باز هم می‌‌توانید پیشرفتهای زیاد و مضاعفی به دست آورید.
مقام معظم رهبری در پایان سخنانشان افزایش لطف خدا و موفقیت ها را بر اثر ارتباط درونی با خدای متعال دانستند و فرمودند: این موفقیت های مربوط به صحنه‌‌های زندگی در مقابل موفقیت ایجاد انس با خداوند کوچک است.
وقتی انسان دلش با خدا مأنوس و محشور شود احساس حضور و محبت پروردگار را در قلب خودش بکند این از همه موفقیتها بالاتر است.

منبع : سایت امام خامنه ای


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار
ارسال دیدگاه