خبرهای ویژه

rahbari
» اخبار » طرح «هر خانواده یک هدیه به سیل‌زدگان» اجرا می‌شود

تاریخ انتشار : 1398/02/03 - 19:41

 کد خبر: 13556
 616 بازدید

طرح «هر خانواده یک هدیه به سیل‌زدگان» اجرا می‌شود

رئیس بسیج جامعه زنان بر اجرای طرح «هر خانواده یک هدیه برای کمک به زنان سرپرست خانوار در مناطق سیل‌زده» تأکید کرد.

مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سفر به استان خوزستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل‌زده، در جلسات هم‌اندیشی نخبگان استان خوزستان و مسؤولان خواهران اردوگاه جوادالائمه(ع) شهرستان حمیدیه شرکت کرد.
جلسه هم‌اندیشی بسیج جامعه زنان و بسیج اساتید با حوزه علمیه با حضور مسؤول بسیج جامعه زنان کشور و هیأت همراه در عصمتیه بانوان در اهواز با موضوع شبکه‌سازی و ارتباط گیری با مردم مناطق سیل‌زده استان خوزستان برگزار شد.
در ادامه این سفر، اصلانی با همراهی مسؤول بسیج جامعه زنان استان خوزستان از اردوگاه ابوحمیظه واقع در دبیرستان دولتی شهدای روستای ابوحمیظه سوسنگرد بازدید کرده و در جریان امدادرسانی و خدمت رسانی به مردم سیل‌زده این منطقه قرار گرفتند.
در این دیدار مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور بر اجرای طرح «هر خانواده یک هدیه برای کمک به زنان سرپرست خانوار» تأکید کرد و گفت: باید تدابیر و برنامه‌ریزی درستی برای بعد از برگشتن سیل‌زدگان به خانه‌هایشان و ایجاد آرامش در شهرها و روستاها صورت گیرد.
نشست دکتر اصلانی و مسؤول بسیج زنان استان خوزستان با مسؤول فرهنگی خواهران اردوگاه جوادالائمه(ع) شهرستان حمیدیه از دیگر برنامه‌های این سفر بود.
در این نشست در خصوص انجام اقدامات فرهنگی و بررسی مسائل و آسیب‌های مردم مناطق سیل‌زده در اردوگاه بحث و برنامه‌ریزی شد.
سرکشی و بازدید از روستای بنده سوسنگرد که از روستاهای سیل‌زده ناشی از بارش‌های شدید اخیر استان خوزستان است، آخرین بخش سفر رئیس بسیج جامه زنان کشور در استان خوزستان بود.

منبع : فارس


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اخبار
ارسال دیدگاه