خبرهای ویژه

rahbari
» اخبار » خدمت رسانی زنان بسیجی در مناطق سیل زده

تاریخ انتشار : 1398/01/07 - 18:08

 کد خبر: 13362
 561 بازدید

خدمت رسانی زنان بسیجی در مناطق سیل زده

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: نیروهای بسیج زنان در ساری و شهرهای نزدیک مناطق سیل زده در حال ارائه خدمات به مردم است.


مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه بسیج جامعه زنان استان گلستان و مازندران از همان ساعات اولیه وقوع سیل ستادهای کمک رسانی را تشکیل دادند، گفت: نیروهای بسیج زنان در ساری و شهرهای نزدیک مناطق سیل زده در حال ارائه خدمات به مردم است.
وی ادامه داد: گردان‌هایی از الزهرا و کوثر در حال جمع آوری کمکهای مردمی هستند.
اصلانی گفت: ستاد اسکان برای خانواده ها تشکیل شده و منازلی که برای اسکان سیل زدگان نیز اعلام آمادگی کرده بودند شناسایی شدند.
بسیج جامعه زنان اظهار داشت: تعداد اسکانهای موقت افزایش یافته و تمامی حوزه های مقاومت زنان در حال حاضر برای اسکان سیل زدگان فعال هستند.
وی افزود: برای همیاری هموطنان و آرامش حالشان از حضور زنان طلبه و مشاوران کمک گرفته ایم تا این عزیزان را که در آستانه سال جدید به این مصیبت دچار شده‌اند، تسلی دهند.
وی با اظهار امیدواری از اینکه با همکاری مسئولان دولتی سپاه و ارتش و نیروهای امدادی خانواده‌های سیلزده دوران بحران را به خوبی طی خواهند کرد گفت: از آنجایی که وقوع بارشهای شدید پیش بینی شده است، امکان وقوع دوباره سیلاب در برخی روستاهای در معرض خطر وجود دارد نیروهای امدادی در حال تخلیه روستاهای در معرض خطر هستند.
رئیس بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: ساکنین روستاهای در معرض خطر پس از تخلیه در مناطق جدیدی که در شهر گرگان پیش بینی شده است اسکان داده می شوند.
اصلانی گفت: لشکر حضرت زینب در استان مازندران نیز که متشکل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم است در حال حاضر برای کمک رسانی به سیل زدگان فعالیت می‌کند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار
ارسال دیدگاه