خبرهای ویژه

rahbari
» اخبار » بیانیه زنان مبارز و همسران شهدا در رابطه با FATF

تاریخ انتشار : 1397/11/26 - 17:35

 کد خبر: 13033
 811 بازدید

بیانیه زنان مبارز و همسران شهدا در رابطه با FATF

جمعی از زنان مبارز انقلابی و همسران شهدای قبل از انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم، دانشمندان هسته ای، شهدای منا ومکه، جانبازان و ایثارگران در رابطه با FATF بیانیه ای منتشر کردند .

بسمه تعالی

هو الحکیم
ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا( سوره نساء، آیه ۱۴۱)
چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دهه فجر امسال با حضور میلیونی ملت مسلمان ایران در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر چشم جهانیان را خیره و دشمنان این مرز و بوم را ناامید ساخت.
بی‌تردید از مهم‌ترین پیام‌های این حضور حماسی به مسئولین کشور مخصوصاً در عرصه سیاست خارجی ایستادگی و مقاومتی مؤمنانه و پرصلابت درصحنه دفاع از انقلاب اسلامی و مبانی و اصول ارزشی آن است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام قطعاً یکی از مهمترین ارکان اندیشه ورز و هدایت گر جمهوری اسلامی است؛ به گونه ای که مقام عظمای ولایت، این نهاد را به عنوان تجمیع کننده تجارب ارزنده چهل سال اخیر انقلاب اسلامی معرفی و از آن به عنوان «راهنمای گام دوم انقلاب اسلامی» یاد نموده اند.
قطعاً انتظاری که از این نهاد معظم و مهم می رود آن است که این حضور حماسی و باصلابت را پشتوانه فعالیت های خود قرار داده و با در نظر گرفتن عزت، حکمی و مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی که به پشتوانه خون هزاران شهید گلگون کفن و رنج و آلام بسیاری از فرزندان این مرز وبوم به این نقطه رسیده است به بررسی معاهدات بین المللی از جمله کنوانسیون‌های پالرمو، CFT و FATF بپردازند. لوایحی که جز «نقض حاکمیت ملی»، «مداخله بیگانگان در امور کشور»، «اشراف اطلاعاتی دشمن به‌نظام پولی و مالی کشور و اعمال دقیق‌تر تحریم‌ها در آینده» ، «مخدوش شدن استقلال سیستم قضایی»، «تسلیم شدن در برابر خواسته‌های مخرب نظام سلطه در حوزه اقتصادی و ضربه‌های جبران‌ناپذیر به سیستم اقتصادی کشور» هیچ فایده دیگری برای انقلاب اسلامی نخواهد داشت و با تصویب آن‌ها باید منتظر فشارهای روز افزون جامعه غربی علی‌الخصوص آمریکای خبیث باشیم.
امید است مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام با تصمیم گیری سنجیده در این زمینه، بار دیگر دشمنان این انقلاب را ناامید ساخته و مکر و حیله آن‌ها را به خودشان بازگرداند و همچون گذشته نور امید به آینده انقلاب اسلامی را در دلهای امیدواران به این مسیر پربهجت زنده نگه دارند.
ان‌شاءالله

———————————————————————————————–
امضاء کنندگان:
– خانم رضوانه دباغ،مبارز وزندانی سیاسی زمان شاه–خانم زهرا سجادی زندانی سیاسی بمدت ده سال وهمسرجانبازغیوران ومادرشهید -خانم سلیحی همسر شهید لباف نژاد وزندانی ومبارز زمان شاه-همسر ودختر شهیدلاجوردی-دخترشهید امانی-همسر شهیدهمدانی–همسرشهید تهرانی مقدم-همسروخواهرشهید رکن آبادی —خانم دکتر آباد ،آزاده–دکتر روح افزا، همسر شهیدحاتمی دانشمند هوافضا–مادر و همسر شهیدمصطفی احمدی روشن–مادر شهید محمد حسین حدادیان–جمعی از مادران وهمسران شهدای مدافع حرم–۳۰۰نفر از مادران وهمسران جانبازان وایثار گران–جمعی از همسران شهدای مکه ومنا

منبع : رجا نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار
ارسال دیدگاه