خبرهای ویژه

rahbari
» اخبار » بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن امسال در سالن اصلی برپا می‌شود

تاریخ انتشار : 1398/02/20 - 13:06

 کد خبر: 13764
 455 بازدید

بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن امسال در سالن اصلی برپا می‌شود

مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته که نمایشگاه عفاف و حجاب در رواق‌های فرعی نمایشگاه قرآن جانمایی می‌شد، این نمایشگاه در سالن اصلی نمایشگاه قرآن برپا می‌شود.


اصغر زیلایی مدیر امور اجرایی کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور ، با اشاره به اینکه بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از تاریخ ۲۱ اردیبهشت تا سوم خرداد ۹۸ برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام بخش عفاف و حجاب بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همچنان ادامه دارد.
وی افزود: علی‌رغم اینکه پیش‌ثبت‌نام سایت نمایشگاه تمام شده بود اما درخواست کردیم با توجه به استقبال علاقه‌مندان و فعالان این ثبت‌نام تمدید شود.
زیلایی با اشاره به تراکم‌کاری و فاصله محدود زمانی برگزاری دو نمایشگاه پرمخاطب قرآن و کتاب در محل مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: ظرف مدت ۲ تا هفته آینده باید جانمایی‌ غرفه‌ها انجام گیرد.
وی خاطرنشان کرد: امسال برخلاف سال گذشته که نمایشگاه عفاف و حجاب در رواق‌های فرعی بود، این نمایشگاه در سالن اصلی نمایشگاه قرآن برپا خواهد شد.
مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با بیان اینکه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن پرمخاطب ترین و اثرگذارترین بخش نمایشگاه قرآن است، گفت: با توجه به نظارت‌های موجود تولیدکنندگانی اجازه حضور در این نمایشگاه را خواهند یافت که آثارشان از کیفیت دوخت مناسب و بسته‌بندی‌های شکیل برخوردار باشد.
وی افزود: کارگروه مد و لباس بر نحوه عرضه تولید کنندگان در این نمایشگاه نظارت خواهد داشت و غرفه‌داران باید تکریم مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند.
زیلایی از پیگیری این کارگروه برای برگزاری نمایشگا‌ه‌های همزمان در دیگر نقاط کشور خبرداد و گفت: در بخش سیاست‌گذاری حوزه عفاف و حجاب به دنبال برگزاری همزمان هستیم تا بتوانیم نیازهای مخاطبان این حوزه را در دیگر بخش‌های کشور تأمین کنیم.

 

منبع : فارس


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار
ارسال دیدگاه